July 4, 2012

adios..

assalamualaikum,esok aku dah nak masuk u dah.Harap harap semuanya berjalan dengan lancar.InsyaAllah..amin..aku masuk cucms.asasi dulu.nak belajar betul-betul,betul-betul punye betul.kasik dapat high score punye.hehe.

aku sorang aje dari ex sekolah aku.huhu,cuak lak.tapi,nasib baik la aku ade chat ngan sorang budak pompuan ni,masuk sane gak.ade la jugak kawan nak ajak borak.ni tak,kalau sebelum ni,mane-mane masuk sekolah je,tak kira la sekolah menengah ke..rendah ke..tadika ke..semuanya sorang2 aje,sebab aku ni,pindah je kejenye.huhu,tapi,takpe..banyak pengalaman n ramai kawan.boleh buat aku berdikari gak.err..berdikari ke?bolehla..

punyela malas aku nak packing,sampai esok nak pergi,malam tu baru nak masukkan baju ape sume.bile dah siap packing,haaahh!punyela banyak diangkutnye.sebeban ha.macam nak pindah rumah lak gayanye.hehe,siap bawak garam,gula,susu ape sume.

anyway,lepas ni,memang berhabuk la jawabnya laman sosial(acece..skema lak),tak berbuka...kat laman muka buku,memang banyak la nombor kat bumi atas tu(noti la tu)..

huhu,oklah...farewell..bukannya nak g mane pon,cyberjaya je pon,2 jam dari rumah..permudahkanlah urusanku Ya Allah..amin..

No comments:

Post a Comment